joi, 20 ianuarie 2011

Bucăţi de suflet la kilogram. Ce nu e bine e ... altfel

Florin nu ar fi facut-o.

            Pentru prima datǎ nu am putut sǎ ridic o agrafǎ din praful strǎzii. Mi-am dat seama cǎ eu le pun acolo!
            Când merg cu trenul nu pot sǎ privesc în faţǎ. E un fel de retrostecţie viitoare. Când vǎd groapa din faţa mea mi-o amintesc pe cea anterioarǎ; aşa cǎ ascunzându-mǎ în cea care m-a umplut de noroi cândva, nu am nevoie de incǎlţǎri impermeabile.
           “Platon nu e pentru fumǎtori“. Atunci Dumnezeu pentru cine e?



Se aud malurile

            Pe peretele stâng al cursului a apǎrut un cap de monstru. … Eu nu spun mai nimic în timp ce trag la vâsle. Ce roşii îmi sunt palmele! Nici nu aud sângele cum vine. De parcǎ s-a sǎturat de atâta albastru.
-          Vezi cǎ prinzi cu vâsla în plasǎ!
            Tatǎ de ce vrei sǎ cred cǎ o pot rupe? Sǎ mǎ prefac cǎ nu existǎ? Fie cum vrei tu! Mǎcar atât sǎ-ţi pot da. Priveşte-mǎ cât sunt de fericit!
...
Voi descoperi oare alchimia vieţii?
       
            Când pierzi pe cineva e ca şi când ai trage din ţigare: doar fumul îşi ia zborul! Mai tii minte ţigarea aia pentru care era mereu timp? Azi am fumat-o singur.

            Monstrul eram eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu